poniedziałek, 5 lipca 2010

RURKA/SLOMKA

Slomka = rurka - jak zwal tak zwal :)
mam na mysli takie cos:


Pospolita rzecz. Kazdy jej uzywa do ochlodzonych napojow :). W szczegolnosci do drinkow, coca - coli, soku z kostkami lodu :).
"Narzedzie" tak pospolite jak znaczenie napisu "STOP". Posiada tyle srednic ile kolorow w teczy. Ulatwia nam ... nawadnianie organizmu :).
Azjaci uzywaja slomek na potege. Wszedzie gdzie tylko widzicie COS co ma w zawartosci WODE - bedziecie mieli takze i slomke :). Jesli nie bedziecie mieli to dostaniecie :) GRATIS !
Ale czy wiecie dlaczego ona jest tak powszechna w Azji?
W innych krajach uzywaja ja poprostu do stylu picia, dla 'powolnego picia'. W Azji jest troszke inaczej. Duzo ludzi uwaza, ze Azjaci sa 'brudni'. To nie prawda. Wlasnie po to uzywaja rurek, zeby nie dotykac ustami bakterii ktore sa w miejscu w ktorym usta stykaja sie np. z butelka. Dla nas to bez znaczenia ale czy nie zastanawialiscie sie np. jesli chodzi o piwo w puszce - miejsce otwarcia jest przeciez narazone na dotyk.. masa ludzi dotyka to miejsce nim Ty/Ja zaczne pic :).
Taki widok nikogo tutaj nie zdziwi ;)


Tak popularna tutaj herbata w butelkach (do kupienia w kazdym 7/11 itp) za 2zl.. takze popijana jest przez rurke.

1 komentarz:

  1. ja na samym koncu Braciszku super niezle.przeczytalam ta strone bo wiesz jak ja z czytaniem ale jest poprostu bombe i jak tylko znajde czas bede czytac dalej GRATULACJE!!!!!!!!!
    Siostrzyczka

    OdpowiedzUsuń